Chief Marketing Officer

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM ÂU CHÂU
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A Chief Marketing Officer (CMO) is responsible for developing and executing marketing strategies that align with the organization’s goals. They oversee market research, analyze consumer trends, and identify target audiences. The CMO collaborates with cross- functional teams to create and implement integrated marketing campaigns, manage brand positioning, and enhance customer experience. They monitor marketing performance, analyze data, and make data- driven decisions to optimize marketing efforts. Additionally, the CMO stays updated on industry trends and fosters innovation to drive the organization’s competitive advantage in the market.
A Chief Marketing Officer (CMO) is a senior executive who leads and manages an organization’s marketing strategies and activities. They are responsible for driving brand awareness, customer acquisition, and revenue growth through effective marketing initiatives, market research, and collaboration with cross- functional teams.

“Listen” to the trends of the market and direct the market research efforts of the company
Build a highly efficient team of marketing professionals
Develop a feasible marketing plan for the department and oversee its day- to- day implementation
Design and coordinate promotional campaigns, PR and other marketing efforts across channels (digital, press etc.)
Define marketing strategies to support the company’s overall strategies and objectives
Create a solid network of strategic partnerships
Liaise with other departments to guide a unified approach to customer service, distribution etc. that meets market demands
Plan and organize marketing functions and operations (product development, branding, communications etc.), and ensure they project the company’s unique “voice”

Yêu cầu công việc

Proficient in MS Office and business software (e.g. CRM, Salesforce)
Having knowledge and experience in the retail industry is an advantage
Demonstrable experience in developing efficient strategies and business plans for all marketing aspects (branding, product promotion etc.)
A leader with both creative and analytical capabilities
Outstanding communication (written and verbal) and interpersonal abilities
Understanding of different business disciplines (IT, Finance etc.)
Solid understanding of market research and data analysis methods
Proven experience as CMO or similar role
Ability to apply marketing techniques over digital and non- digital channels

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:17:38

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chief Marketing Officer - Mã tin đăng: 4022972. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lầu 6, Tòa nhà Saigon Royal, Số 91 Pasteur, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Kế toán - Kiểm toán
Cấp bậc
Giám Đốc
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây