Attractive Salary:
I- Position: English Chat Agent (Live Chat) or English Ticket Agent (Gmail):
Night Shift: 13.000.000- 15.000.000đ/month (Full- time: 40 hours/week)- OPENING
II- Position: English Call Agent (Hotline):
Night Shift: 15.000.000- 17.000.000đ/month (Full- time: 40 hours/week)- OPENING
In addition, we are also recruiting additional positions such as QA, Coach, and Supervisor with more attractive upgrade benefits in terms of commission and bonuses for management positions.
IV- Benefit Package
12 days of annual leave, insurance according to Vietnamese labor law, and participation in classy internal activities of the company.
Rotation Opportunities to US Headquarters: Top performers can rotate to our US headquarters for valuable experience and exposure.
Working with major carriers in the US.
The company is fully equipped with office equipment and lockers, so employees do not need to bring personal items such as laptops or headphones to work. In addition, the company also has health supplements for night shift employees such as functional foods, imported fresh fruits, convenience foods, tea, cakes, instant coffee, roasted/ground coffee/ beans, coffee and tea maker, microwave, refrigerator,...
Probation period: 2 months.
Career Prospect: Opportunity to transfer to other positions or departments depending on your prospective capabilities.
100% of Customers are in the US, and the company environment uses and improves English well.
Career Growth Opportunities: Progress along a clear career path from CSR to Senior CSR, Customer Service QA, Customer Service Coach, and Customer Service Supervisor, Manager, Director.
The training programs at the beginning, are about soft skills in customer service, US telecommunications laws, welfare policies and work processes of the US Government.
[Vi]
Mức lương hấp dẫn:
I- Vị trí: English Chat Agent (Live Chat) hoặc English Ticket Agent (Gmail):
Ca đêm: 13.000.000- 15.000.000đ/tháng (Full- time: 40 giờ/tuần)- OPENING
II- Vị trí: English Call Agent (Hotline):
Ca đêm: 15.000.000- 17.000.000đ/tháng (Full- time: 40 giờ/tuần)- OPENING
Ngoài ra, chúng tôi cũng đang tuyển dụng thêm các chức danh như QA, Coach, Supervisor với những phúc lợi nâng cấp hấp dẫn hơn về commission và bonus dành cho các vị trí có tính quản lý.
III- Gói phúc lợi
Cơ hội phát triển nghề nghiệp: Phát triển theo con đường sự nghiệp rõ ràng từ CSR lên Senior CSR, QA, Coach/Trainer, Giám sát, Quản lý, Giám đốc.
12 ngày nghỉ phép hàng năm, đóng bảo hiểm theo luật lao động Việt Nam và tham gia các hoạt động nội bộ đẳng cấp của công ty.
Cơ hội đi du lịch và làm việc onsite tại Mỹ.
100% Khách hàng ở Mỹ, môi trường công ty đa quốc gia giúp bạn sử dụng và cải thiện tốt tiếng Anh mỗi ngày.
Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm về Chăm Sóc Khách Hàng, tuy nhiên Softel Solutions vẫn welcome freshers tự tin về khả năng tiếng Anh có thể được đào tạo chuyên môn từ đầu.
Công ty trang bị đầy đủ thiết bị văn phòng, tủ locker nên nhân viên đi làm sẽ không cần mang vật dụng cá nhân như laptop, tai nghe. Ngoài ra, công ty còn có các tiện ích bổ sung sức khỏe cho nhân viên làm ca đêm như: Thực phẩm chức năng, trái cây tươi nhập khẩu, thức ăn tiện lợi, trà, bánh, cafe hòa tan, cafe rang xay/hạt, máy pha cafe và trà, lò vi sóng, tủ lạnh,...
Thời gian thử việc: 2 tháng đầu sẽ là thời gian đào tạo và thử việc.
Cơ hội luân chuyển đến trụ sở chính tại Hoa Kỳ: Những nhân viên có thành tích hàng đầu có thể luân chuyển đến trụ sở chính tại Hoa Kỳ của chúng tôi để có được trải nghiệm và cơ hội học hỏi đáng giá...
Làm việc với các nhà mạng viễn thông lớn ở Mỹ.
Triển vọng nghề nghiệp: Cơ hội chuyển sang các vị trí hoặc bộ phận khác tùy theo năng lực tương lai và mong muốn của bạn.
CSR sẽ được training về các chương trình đào tạo ban đầu bao gồm các kỹ năng mềm trong dịch vụ khách hàng, luật viễn thông hiện hành tại Mỹ, chính sách phúc lợi và quy trình làm việc của Chính phủ Hoa Kỳ.
Công ty không thu phí đào tạo.