Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế

FLOWER CORNER
Mức lương
10 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job description:
- Handling customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives
- Taking incoming calls from customers
- Managing inquiries from customer and assisting them via Website, Email
- Working closely with partners regarding volume of orders, orders&039; details and prices
- Other tasks assigned by supervisor
- Following the order&039;s processing and update status to customer
- Providing accurate, valid and complete information
Job requirements
- Written and english communication is a mandatory·
- Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
- Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
- Must send CV by English
- High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
- Skills in listening, problem- solving conflict handling.
- Bachelor’s Degree.
WHAT WE CAN OFFER
- Paid Annual leave
- Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
- Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
- A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
- Sales commission volume- based.
- 13 month salary
- Parking allowance
- Social health insurance
- Bonus and commission based on KPI performance.
- Professional and dynamic working
- Other benefits as company’s regulation
- Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
- A focus on personal and professional growth,
- Birthday welfare

Quyền lợi

Quà tặng

,
Cơ hội nhận quà tặng & voucher

Sức khoẻ

Các dịch vụ cá nhân hỗ trợ bạn về mặt tinh thần và giảm stress
,

Cơ hội phát triển chuyên môn

,
Hỗ trợ chi phí khi tham gia các khoá học, chương trình đào tạo

Giờ làm việc linh hoạt

Giờ giấc linh hoạt giúp bạn đảm bảo hoàn thành công việc cũng như cân bằng đời sống cá nhân

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-08 21:50:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế - Mã tin đăng: 4403500. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 412 Lê Hồng Phong, Phường 1, Quận 10

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây