Chuyên Viên Hành Chính_Office & Administration Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN PROPERTYGURU VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Office Management Specialist’s role and responsibility is to organize and delivery office and administrative services to employees, contributing to creating and maintaining a pleasant work environment, ensuring high levels of organizational effectiveness, communication and safety.
Reception:
- Perform front- office tasks and ensuring daily operations, such as guest/ visitor welcoming, clerical tasks, overseas meeting rooms, asnwering phone calls etc.
- Control In- Out
Office physical condition management:
- Propose office rules and ensure compliance
- Oversees office layout, office facilities/ assets, office security, 5S, hygiene, clealiness and ensure physical security operation in accordance with ISO and related requirements
- Make periodical office audit and ensure necessary maintenance and repair, and all equipment, tools are in proper conditions
Office supplies/ services:
- Control and ensure providance of office supplies and internal services such as stationery, water, logistics, travelling, courier, etc.
Business Trips/ Visa/ Work Permit:
- Apply for visa and perform expatriate services if any
- Arrange accommodation/ transportation, travel insurance, etc. for employee business trips
Employee health & safety: Organize annual health check and other healthcaring- related activities for employees; make plan and implement annual fire fighting operation activities
Employee welfares and events: Assist staff activities and deliver welfares to employees
Budget and Expenditure Control/ Vendor Management:
- Control administrative expenses
- Ensure that all items are invoiced and paid on time
- Manage vendors/ contracts, do negotiations for the best cost and service efficiency
Performs other tasks assigned by Team Lead, Manager

Yêu cầu công việc

• Good at English
• Good at MS Office applications
• At least 1 year of experience in a similar position
• Excellent planning, time management skills, be a multi- tasker,
• Having customer- oriented mindset and good at interpersonal and communication skills
• Bachelor’s Degree
• Can work onsite at office on weekdays

Quyền lợi

• 18 days of annual leave
• 13th- month salary and additional bonuses based on the business performance
• Additional healthcare insurance and annual health check- up
• Competitive salary depending on skills and capabilities
• Outdoor activities with company support: sports clubs, team building, happy hour party, birthday, company trip, staff, and family events, etc
• Flexible working time with working days from Monday to Friday
• Light beverage and food are available all the time in the office
• Good career growth opportunities with interesting and challenging projects English, technical, and soft skills training courses

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-09 00:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Hành Chính_Office & Administration Specialist - Mã tin đăng: 4341737. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 31, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Khu E6, Khu đô thị Cầu Giấy, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây