Consumer Brand Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN PROPERTYGURU VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Creative & IMC Execution
Develop detailed integrated marketing communication (IMC) plans, coordinating between internal channels (Performance, Social, LCM, Internal Comms) and external partners (OOH, PR, Media, Tiktok, etc.).
Collaborate with the internal Creative Studio team, agencies, and production partners to execute all creative deliverables such as Key Visuals, TVCs, social assets, digital banners, and OOH.
Ensure creativity, brand consistency, and output quality in accordance with Brand Guidelines.
Manage campaign timelines, budgets, and performance across individual channels as well as the overall campaign.
Partnership Development & Experiment Projects
Initiate and execute new marketing experiment projects (co- branding, barter, on- ground activation, etc.) to enhance brand awareness and affinity.
Plan and implement brand partnership activities with strategic partners such as other brands, businesses, communities, and universities.
Monitor results, draw learnings, and propose new directions to optimize effectiveness and cost efficiency.
Campaign Management & Evaluation
Coordinate Brand Health Check, Consumer Survey, and Post- Campaign Review to gain user insights and apply learnings to future optimization.
Track, consolidate, and evaluate campaign performance through brand and media metrics.
Cross- Function Collaboration
Work closely with cross- functional teams to ensure overall alignment and efficiency.
Connect and synchronize brand campaign activities with other initiatives to optimize resources and costs.

Yêu cầu công việc

Strong multitasking skills and ability to collaborate effectively with cross- functional teams.
Strong understanding of IMC planning, media landscape, media booking, and creative production processes.
Logical and systematic mindset with clear brand image orientation, attention to detail, and results- driven approach.
Minimum of 3 years of experience in Brand, Partnership, or Activation roles with proven experience in executing large- scale brand campaigns or brand collaboration projects.
Excellent communication, negotiation, and partner management skills.
Possess a “can- do” spirit, good self- management, persistence, and resilience toward goals.
Formally trained in Marketing, Communications, or Journalism with strong strategic marketing thinking and content direction aligned with brand objectives.
Experience or practical understanding of the real estate market is an advantage.
Fast, practical thinker who enjoys experimenting and measuring outcomes.

Quyền lợi

Multi- directional career development across all levels.
Hybrid flexible working that focuses on outcomes over hours.
Inclusive benefits like equal paternity leave, supporting all employees in work- life balance.
Holistic rewards package covering your financial, physical & mental health.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-27 13:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Consumer Brand Specialist - Mã tin đăng: 5421180. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN PROPERTYGURU VIỆT NAM

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 31, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Khu E6, Khu đô thị Cầu Giấy, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Brand specialist tại tỉnh/thành