Contact Center Agent

KASIKORNBANK (KBANK)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

· Maintain communication equipment by reporting problems.
· Document all call information according to standard operating procedures.
· Complete other duties as assigned.
· Research required information using available resources and route calls to appropriate resources.
· Inform clients by explaining procedures, answering questions, and providing product and service information.
· Be a representative to assist, manage, and resolve customer problems and concerns.
· Identify and escalate customer issues to the appropriate bank department, as well as executing banking transactions and cross- selling products or special promotions.
· Answer customer enquiries regarding KBank Vietnam’s products&services such as savings accounts, loan applications, internet banking and mobile banking.
· Upsell products and services.

Yêu cầu công việc

Requirements
· Have experience in Digital lending is a plus
· Good problem solving and communication skills.
· Excellent data entry and typing skills.
· At least bachelor’s degree or equivalent.
· 1- 3 years of experience in a call center environment.
· Ability to handle stressful situation appropriately.
· Proficient in relevant computer applications.
· Knowledge of customer service practices and principles.
· Good command in English.
Additional Information
· CV in English
· Sign contract with outsourcing vendor
· Working 6 days/week, able to work for night shifts or holiday (according to assignment from superior)
· Interview 100% English

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 09:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Contact Center Agent - Mã tin đăng: 4661117. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KASIKORNBANK (KBANK)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây