Content Editor

WANEK FURNITURE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
This position will actively develop and implement the Conmmunication activities, which includes: (1) Manage the development of content for internal communication (2) Manage and optimize company pages; (3) Cordinate and support to organize internal events/employee engagement programs.
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES

Coordinate and handle the Wanek videos, including scripting preparation and subtitle as well, casting talents (if needed) & filming schedule arrangement.
Manage and optimize company pages within each platform to increase the visibility of company’s social content, including writing and editing social media posts, improving employee engagement. Communicating with followers, including responding to queries in a timely manner.
Follow up; and update daily & weekly works in Communication calendar to make sure the team is on the timeline tracking.
Develop and manage the internal communication channels, including but not limited to newsletter, TV system, website, fanpage and online platforms.
Staying up to date on best practices and emerging appropriate trends in social media.
Other tasks are assigned by Manager.
Cordinate and support to organize internal events/employee engagement programs.
Implement the communication package such as design ecard, make short video to promote internal activities...
Manage the development of content, including newsletter/weekly news, scripting video, fanpage post, tiktok post… for internal communication channels.

SCOPE OF RESPONSIBILITY

Manage the development of content, including news, story, photo, video for internal communication channels.
Be in charge of internal communication channels for organization.

Yêu cầu công việc

Education:
▪ Required – Bachelor or above specializing in personnel management or relative management.
Experience:
▪ At least 2 years experience in personnel, having practical experiences in executing communication activities.
Requirements
The individual must conform to the following qualifications:
▪ Proficient in use of computer applications related to the tasks.
▪ Background or experience in Graphic design is a plus.
▪ Time- management skills, with the ability to prioritize tasks.
▪ Excellent consulting, writing, editing (photo/video/text), presentation and communication skills.
▪ Great multi- tasking skills and ability to work in a team and sometimes under high pressure with tight deadlines in a dynamic and fast- paced work environment.
▪ Bachelor’s degree in journalism, communications, marketing, or a related field.
▪ Good communication in the internal and external.
▪ Positive attitude, detail and customer oriented with good multitasking and organisational ability.
▪ Ability to make video by PPT, movie maker, cap cut...
▪ Good English speaking and writing.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-15 09:15:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Content Editor - Mã tin đăng: 4184813. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WANEK FURNITURE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây