CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM ÂU CHÂU
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You drive the Loyalty program and support sales linked activities in collaboration with the Sales team according to ACFC values, standards, policies and procedures
Loyalty management (50%)
As the CRM Loyalty Team Leader you contribute to added customer value, a strengthened brand and increased selling by ensuring a strong Loyalty function.

Collaborate with the Data Analysis team to improve customer acquisition and journey predictability.
Monitor customer behaviors, including active, inactive, and churned customers.
Develop and manage a customer- focused communication strategy to attract, nurture, and retain clients.
Manage the CRM budget and ensure alignment with planned expenses through tracking and coordination with the Brand retail team.
Lead brainstorming and conceptualization for program enhancement and optimization, including process streamlining.
Automate and streamline member enrollment, benefit delivery, promotion fulfillment, and program reporting in collaboration with cross- functional teams (product, analytics, tech, and marketing).

Partnership (30%)

Establish and manage customer benefits through internal and external partnerships.
Cultivate relationships with strategic partners to enhance business outcomes, identify cross- selling opportunities, and actively explore ways to strengthen these partnerships.
Create the Rewards Page, which includes the gift exchange feature, on both the ACFC App and Website.
Strategically coordinate collaborations and benefits exchanges with partners to improve the cost- efficiency and effectiveness of the loyalty program.

Customer experience management (CEM) (20%)

Identify customer touchpoints, analyze, implement measures, and report results.
Monitor and manage customer complaints, goodwill maintenance, and customer satisfaction.
Work closely with the Call Center team to collect customer feedback, analyze it, and address customer queries.
Propose and track Customer Care programs to boost customer satisfaction, loyalty, and retention.
Collaborate with the retail team to enhance customer satisfaction, including conducting surveys for journey satisfaction (CSAT and NPS).

Yêu cầu công việc

University degree (Marketing, Economics, Finance & Banking is a plus).
Strong team leadership skills.
Excellent analytical skills with keen attention to detail.
Proficiency in computer skills, including Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Power BI).
Independent, proactive, with strong teamwork and presentation skills.
Experience in CRM and Loyalty systems operation (e.g., Salesforce, Capillary).
Strong written and verbal communication skills in both English and Vietnamese.
Over 3 years of experience in Marketing, PR, digital communication, CRM, or Customer Loyalty.
Hardworking, energetic, trustworthy, and adaptable with a willingness to learn, work extended hours, and perform under pressure.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:25:43

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4035410. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lầu 6, Tòa nhà Saigon Royal, Số 91 Pasteur, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây