CRM Manager

BAN QUẢN LÝ TTTM CRESCENT MALL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Deciding on the CRM platform structure and architecture ensuring it works seamlessly across the organization and captures all required information at key points in the customer life cycle.
Planning and delivering CRM strategies encouraging customer retention and customer loyalty.
Managing the team and working closely with all departments to ensure the CRM works effectively for all aspects of the company.
Manage Membership Card program.
Customer Journey Mapping analyzing touch points with the organization and maximizing commercial opportunities.
Develop drive to store strategies and programs.
Supervise VIP lounge staff and manage the operation of VIP lounge.
Developing testing strategies for all aspects of the CRM to ensure the most effective approach for the company and its products.
Develop the importance of customer relationship in the overall of marketing mix.
Working with external agencies and suppliers to ensure the successful delivery of the CRM plan.
Overseeing and driving direct communications/relationship with customers, especially VIPs, through the CRM.
Provide accurate reports and analysis to managers to demonstrate effective ROI.
Work with external partners for win- win cooperation and brings benefits to CRM program
Be an active pursuant of the latest thinking in CRM and propose enhancements to deliver on KPIs
Ensuring the database is segmented effectively for targeted marketing activities.
Plan and deliver CRM strategies encouraging customer retention and customer loyalty.

Yêu cầu công việc

Encourage candidates having experience running Loyalty program, Member Acquisition and Management
Candidates who have experience in running C Club/ VIP Club with series of activities are appreciated
Should have experience and be familiar with digital tools, digital platform, performance driving MKT, WIFI Marketing, EDM
Should be matured, having experiences working with multi partners in multi roles – customers, partners, agencies and budget owners
Familiar with data management, data reading to Provides insights based on app dashboard
Should have experience/ knowledge about UX and UI
Brand management experience is in need.

Quyền lợi

Discount using Crescent Mall services
Company Trip
100% Social Insurance, Personnal Insurance after probation
13th salary, KPI bonus...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-05 01:40:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CRM Manager - Mã tin đăng: 4051450. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BAN QUẢN LÝ TTTM CRESCENT MALL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây