CRM Senior Manager

CÔNG TY TNHH MM MEGA MARKET VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* MISSION:
- Deliver insights and strategic value propositions to internal and external clients enabling them to accelerate growth and/or be more productive through market analytics and business solutions.
- Guidance team to maintain different database effectively and structurally. Involvement in automation process to be more efficient in generating report. Generate monthly reports.
* ROLES:
- Be able to work with big data and working with IT to manage different sources of data effectively and structurally to be easy in processing and management.
- Build dashboards and reports for weekly, monthly and quarterly distribution to senior stakeholders for high- level understanding of impact of sales initiatives
- Ensure effective problem resolution within agreed timelines with all stakeholders
- Be responsible for maintaining a strong master data of customer/ trade plan for data mining to serve for different business purposes like solving complex problems; evaluating scenarios for the purpose of predicting future outcomes and supporting decision making and improving customer relationships, etc…
- Involvement in automation process to increase working efficiency and productivity.
- Provide ad- hoc analysis on various marketing, merchandising or strategic initiatives as necessary
- Support Marketing in developing client specific strategic and tactical business proposals. Translate client integrated data sources to actionable insights. Develop a detailed, strategic analytical framework to measure the effectiveness of all reports.
- Lead grassroots efforts around quantitative and qualitative research to inform brand & promotional strategies, track customer perceptions, and monitor competitive trends

Yêu cầu công việc

- Minimum of two to three years’ experience in a managerial capacity in MNCs
- Demonstrate proficiencies in office productivity tools (e.g. Excel, Word and PowerPoint)
- Degree in Business Studies/Marketing preferred
- Demonstrate advanced knowledge with trends and new developments in the industry, customer needs and professional expertise
- Minimum five to eight years’ experience in FMCG or Retail/ Research Industry, especially in sales, marketing, market research, business development related work, etc.
- Drive and manage learning and development of team in the area of data analytics and insight
- Demonstrate skill set to work with big data; show passion in analytics and research
- Manage and oversee team’s delivery of projects/ tasks to drive execution against goals set
- Proven competency to handle confidential/sensitive information in an appropriate and secure manner
- Demonstrate fluency in both written and spoken English

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:01:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CRM Senior Manager - Mã tin đăng: 4096424. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lô B, Khu Đô thị mới An Phú – An Khánh, Phường An Phú, Quận 2, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây