Crm Supervisor

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM DUY ANH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

The CRM Supervisor will be responsible for overseeing the development and execution of the CRM strategy to foster customer loyalty, enhance customer experience, and increase retention in line with the luxury positioning of DAFC and all the brands within DAFC portfolio. This role involves leveraging customer data to create personalized communication, implementing trade promotion programs and customer engagement campaigns, and managing the loyalty program to drive high- value customer retention.
Client Engagement:
• Maintain and nurture existing client relationships while actively reactivating sleeping clients.
• Devise and implement tailored strategies for VIP clients and various membership levels to enhance their engagement and loyalty.
Data Management:
• Conduct thorough data analysis to identify trends, opportunities, and areas for improvement.
• Utilize data- driven insights to segment the customer base for targeted marketing campaigns, enhancing client engagement and sales.
Client Experience Management:
• Implement initiatives that ensure consistency and excellence in the client experience across all channels.
• Collaborate closely with brand, retail, and marketing teams to optimize every touchpoint with clients, both online and in- store.
• Develop and execute innovative client- focused programs and events.
Trade Promotions & Events:
• Plan and execute generic trade promotions, such as end- of- season sales, Black Friday, Tet, and more, to drive sales and engage clients.
• Organize and manage trade events, including private sales and exclusive events, creating unique shopping experiences for our clients.
Qualification:
• Bachelor’s degree
Experience
• Good thinking about data and system integration
•Communication and teamwork skills
• Customer connectedness and customer centric mindset
• Proven experience in CRM, preferably within the luxury retail sector
• Problem solving skills
• Proficiency in CRM software and Microsoft Office Suite
Ngành nghề: Tiếp thị / Marketing
Kinh nghiệm: 3 Năm
Cấp bậc: Trưởng nhóm / Giám sát
Hình thức: Nhân viên chính thức
Địa điểm: Hồ Chí Minh

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Qualification:
• Bachelor’s degree
Experience
• Problem solving skills
• Customer connectedness and customer centric mindset
•Communication and teamwork skills
• Good thinking about data and system integration
• Proven experience in CRM, preferably within the luxury retail sector
• Proficiency in CRM software and Microsoft Office Suite

Quyền lợi

- Công tác phí
- Chế độ thưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- Phụ cấp
- Tăng lương
- Chăm sóc sức khỏe
- Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-06 03:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Crm Supervisor - Mã tin đăng: 4933971. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Tầng 2, Toà nhà Cornerstone, số 16 Phan Chu TRinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây