Customer Care ( District 02 - old)

SERVO DYNAMICS ENGINEERING CO.,LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Order Processing:
- Contact Sales/ Customer to resolve any queries or obtain any information that is missing, or incorrect.
- Check and Acknowledge the Purchase Order from customers to ensure that customers have entered correct details, such as prices, product numbers, payment term, delivery time etc..
- Process sale orders that reach the company by telephone, letter, e- mail or website also orders generated by sales representatives
- Making and Following the Contract.
Order Entry:
- Enter details of the order on a computer system and forward the orders to the purchasing department, asking for confirmation of stock availability or delivery dates. Before CC release the order to Purchasing or Logistics department, CC might have to check the customer&039;s payment or credit status or obtain authorization from the sales manager.
- When orders are complete, CC advise the finance department to prepare invoices.
- Check the delivery and contact details are correct and update customer records with any changes. Also sent the Arrival Notice to Customer if no change.
Customer Record:
- Maintain customer sales records
- Create records for new customers, including contact details and the name of the representative managing the account
Sales Support:
- Pass technical queries from sales representatives or customers to the Technical department.
- Update Sales representatives on orders or deliveries.
- Deal with routine requests from customers, such as requests for price quotes or delivery dates
- Prepare bidding document, or any requested document which is follow the contract.
- Provide support for sales representatives when they are away from the office, make quotation, take calls or e- mails from customers and alert representatives to any urgent issues.
Sales Team Administration:
- Maintain records of sales and compare them with targets after that sent out the Weekly General Report
- Track all the status of the entire order process Post Sales :
- Process for Product Warranty.

Yêu cầu công việc

- Communication
- Being able to use office software
- Customer service or client management
- Education: Bachelor degree in business administration or foreign trade.
- Being proactive and flexible
- Being courteous and professional
- Meeting deadlines
BENEFITS
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances, annual leave…
- Team building activities in Vietnam or oversea.
- Monthly company birthday.
- Competitive salary package.
- Young & friendly working environment.
- Dynamic and professional environment + Training Courses.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 16:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Care ( District 02 - old) - Mã tin đăng: 4389887. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 4/1B Luong Dinh Cua St., Binh Khanh Ward, District 2, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây