Customer Experience Manager

CÔNG TY TNHH XNK LIÊN THÁI BÌNH DƯƠNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

ROLES:
· Lead the Client Development strategy identifying business opportunities through data analytics and CRM to provide relevant and critical insights to drive commercial actions (engaging existing, recruiting new, and building loyal and long term relationships with clients.). You will collaborate, engage and support the retail team to recruit and build long- lasting relationships with clients through high quality client engagement initiatives/ activities and best- in- class clienteling actions to achieve commercial ROIs.
RESPONSIBILITIES:
· Ensure accuracy of client database, support store in data analysis to sustain clienteling strategy.
· Developing strategies and business plans to deliver outstanding luxury brand client experience through client treatment.
· Prepare clienteling budget forecast, ensure proper follow up of expenses & respect of budget.
· Evaluate effectiveness of CRM actions optimize opportunities to ensure the CRM KPIs are met.
· Explore new partnerships on client acquisition, ensure quality of CDM activities/treatment to meet the brands&039; and the Company&039;s standards.
· Manage client relationship of VVIPs from BOD assignment, manage CDM team workload and allocate the right tasks to the right person to ensure CDM team high performance.
· Oversee all CDM activities/treatments of DAFC, develop CDM team, prepare presentations and provide client insights from CDM reports and share best practices from competition activities in the market.
· Provide CDM strategies in recruiting new client, sustaining current clients & increasing the positivity of all CDM index (Repurchase rate, cross selling, frequency, new clients, left clients, client management performance by brand, by store and by SAs.

Yêu cầu công việc

Qualification:
· BA required; MBA preferred.
Knowledge:
· Must have strong computer skills and CRM systems (proficient in PowerPoint and Excel, BI, LS Retail, Salesforce).
· Knowledge of retail business (preferably high- end luxury goods) and/or event management.
Experience:
· At least 5 years in manager level & 10 years relevant retail experience.
Skill/ competence
· Excellent project management and time management skills.
· Ability to articulate ideas clearly and concisely in a variety of settings, adjusting the message to match the audience..
· Excellent interpersonal and communication skills, both written and verbal.
· Ability to work with autonomy in a fast- paced environment with multiple priorities.
· Ability to influence and interact with all levels to meet talent and business objectives.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:09:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Manager - Mã tin đăng: 4107192. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 161 Đồng Khởi, Phường Bến Nghé, Quận 1, TPHCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây