Customer Experience Specialist Maison Retail Management International

MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Description:
We are looking for a dynamic and customer- focused individual to join our team as a Customer Experience Specialist at Maison RMI. As a Customer Experience Specialist, your primary responsibility will be to enhance the overall customer experience and satisfaction across both offline and online channels. You will play a crucial role in improving key customer experience metrics such as NPS, CSAT, CES while continuously seeking and utilizing customer feedback to drive improvements.
Key Responsibilities:
• Excellent cross- functional collaboration skills to ensure seamless implementation of customer- centric initiatives.
• Proven experience in improving NPS, CSAT, and CES scores through strategic initiatives and process enhancements.
• Strong analytical skills to analyze customer data and feedback, providing valuable insights for decision- making.
• Proficiency in developing and managing customer journey maps based on research and feedback.
• Demonstrated ability to innovate solutions and manage projects aimed at improving customer lifetime value and conversion rates.
• Innovative thinking to create unique and captivating customer experiences, setting the brand apart from competitors.
• Experience in providing support to enhance the UI/UX of mobile applications, contributing to performance enhancement.

Yêu cầu công việc

- Strong analytical skills and the ability to interpret customer data.
- Innovative thinking and a customer- centric mindset.
- Proven experience in customer experience management, with a strong record of accomplishment of improving customer experience metrics.
- Experience in supporting UI/UX and performance improvement for mobile applications is a plus.
- 2- year working in retail industry is preferred.
- Experience working with cross- functional teams.
- Bachelor&039;s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
Maison RMI is an equal opportunity employer and welcomes all qualified candidates to apply for this position. If you are passionate about improving the customer experience, analyzing customer data, and creating innovative solutions to drive customer satisfaction, we encourage you to apply.

Quyền lợi

Lương tháng 13, KPI

Du lịch, team building

Laptop cá nhân cho từng nhân viên

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:58:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Specialist Maison Retail Management International - Mã tin đăng: 4092825. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 19 Tòa nhà Vincom Center, 72 Lê Thánh Tôn, P.Bến Nghé, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây