Customer Experience Team Leader

DIAG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTIONS:
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Ensure that standard operating procedures are documented and maintained.
• Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Training new joiners. Conduct refresher trainings on new implementations and process changes.
• The ability to contribute to a better working environment for yourself and your co- workers. This includes self- awareness, initiative, accountability, persistence, resilience, patience, perceptiveness, and emotional regulation.
• Performing quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Co- ordinate the activities of the teams; provide support and advice to team members.
• Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
• Prepare training material, scripts and conduct sessions based on analysis. Support management team to build SOP.
• Maintaining adequate staff levels and quality.
• Overseeing the day- to- day operations of our teams.

Yêu cầu công việc

JOB REQUIREMENTS:
• A high level of commercial awareness.
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.
• Problem solving skills.
• Good at English.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Ability to identify and analyze data for trends.
• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.
• Intermediate to advanced reporting skills.
• Effective team co- ordination and leadership skills.
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.
• Well- developed communication skills, ability to communicate to all levels.
• Knowledge of customer service software and systems.
• Excellent team player.
• Pro- active, hardworking and detail oriented.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-21 22:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Team Leader - Mã tin đăng: 4736703. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DIAG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây