Customer Service Executive

CÔNG TY TNHH LOTTE PROPERTIES HÀ NỘI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service Management
- Give proposal on the solution to prevent arising issues or complaints
- Develop ideas to enhance customer’s satisfaction
- Research & making strategy to enhance the service quality for normal customers and VIP customers
- Resolve all customer queries and complaints
Service Training
- Take part in all training courses about Service Mind for brand staff, Lotte staff and outsourcing staff
- Update training materials, create new training courses
Front Office Supervision
- Daily checking duties: Staff appearance, store&039;s hygiene, displayed products and other related service duty on- site
- Managing and training Front Office staff
- Support events, promotion as being required
- Take care of customer contact points: VIP Lounge, Service Lounge, Information Desk, POP, customer’s facilities

Yêu cầu công việc

- Working time: 5 days/weeks from 08:30- 17:30, mostly from Mon- Fri and about 1- 2 weekend shifts monthly. Be able to work in evening shifts, weekends and holidays at some peak times if the job requires.
- Good verbal and written communication in English and Vietnamese
- Bachelor degree, any majors, good looking appearance
- At least 2 year- experience in the relevant position; Having experiences in 5- stars Hotel, Shopping Mall, Airways is an advantages
- Can work under high pressure and self- motivation
- Be careful & accurate, have good team- work and communication skills

Quyền lợi

- Health care scheme: PVI Health insurance; Annual health check
- 15 paid- leave annually; Social, Health, Unemployment insurance
- Caring & Sharing: Birthday, Wedding, Child birth, Funeral, Full Moon, Women Day, Lunar New Year, Children Day...
- Competitive salary package, open for negotiation: Salary, allowance, 13th month bonus salary, gift, annual salary review
- Lunch/Dinner at canteen; Free motorbike parking; Perdiem for Business Trip; Team building Activities
- Training & development: Personal development course, professional training course, solf skill training course...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-06 21:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Mã tin đăng: 4784686. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH LOTTE PROPERTIES HÀ NỘI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây