Customer Service Executive

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintains customer accounts and records of customer interactions with details of inquiries, complaints, or comments.
Ensure the goods are shipped on time and quantity
Performs other related duties as assigned.
Ensures that appropriate actions are taken to resolve customers problems and concerns.
Uses knowledge of a specific product, service, or other assigned area of expertise to answer inquiries or to forward to the appropriate staff.
Receive requests, feedback and Resolving complaints from customers
Receive PO from customers and Manage orders.
Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email to provide support and information on an assigned product or service.

Yêu cầu công việc

Excellent communication skills including active listening
Proficient in computer skills
Bachelor’s degree in Business, Communications, or related fields
Ability to team- working and work independently, cautiously
Service- oriented and able to resolve customer grievances
Hard working, responsible, honestly, quickly, enthusiastic
At least 01 years working experience as Customer Service
Organizational, arrangement skills
Knowledge of, or ability to learn, product, service, or area of customer service specialization
Good verbal and written communication in English
Knowledgeable in ERP System

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-18 18:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Mã tin đăng: 4655501. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây