Customer Service Executive (Lab Testing)

EUROFINS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Handling and following global clients:
Sending to clients appropriate test request form and protocols
Following clients requirements basing on their program procedure as below:

Log- in to client’s IT system for updating information
Testing, billing issue, distribution test reports…

Taking care of clients :

Addressing clients’ inquiries
For the failures of test results, explain the test procedure…

Coordinate with other Eurofins companies, internal team with following tasks from the begining to issuing report:
Providing protocols, quotation, sample size, how to submit samples as per clients’ enquiries
Explaining client program procedure
Explain the test requirement, related label required…
Placing on hold, off hold samples
Explain testing price if any
Informing, requesting additional information, documentation, samples, clarification info as per testing program requirement
Other tasks assigned by direct manager.

Yêu cầu công việc

Trình độ học vấn, chuyên ngành (Education Background, Major): At least graduated from university or above, major in business administration, international business, psychology
Trình độ ngoại ngữ (Foreign Languages Skills)
Kinh nghiệm (Experiences): 1- 2 years in relevant positions such as customer service, sales admin in testing or B2B industries
- Other languages are an advantage.
- Advanced English in 4 skills.
Khác (Others)
- Able to work independent and coordinate with other teams
- Basic Microsoft office skill
- Soft skills: communication, negotiation, persuasion

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-21 17:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (Lab Testing) - Mã tin đăng: 4735969. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Lot E2b-3, D6 Street, Saigon Hitech Park, District 9, HCMC/ No. 1/4 Tan Thoi Nhat 18 Street, Tan Thoi Nhat Ward, District 12, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây