Customer Service Leader (Trưởng Nhóm Lễ Tân)

SAVILLS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Manage and supervise all functions of customer service and ensure the most effectiveness of the team to comfort residents and tenants.
Administrative tasks:

Interview and asset customer service officers
Manage Lost Found service
Provide newspaper for tenants (only applied to office building)
Instruct residents, contractors of residents about rules procedures related to moving in/out when fit out, residence register, etc
Update timesheets, working schedules of staffs
Manage access cards
Receive all calls from residents or tenants
Manage sub contractors (if required)
Manage express delivery service
Manage information about parking lots
Provide fundamental information for all tenants (only applied to office building)
Send messages and letters to tenants
Develop and maintain positive attitude in vocational training programs for customer service
Manage taxi service
Well cooperate with engineering team, security service and janitorial service

Managing tasks:

Ensure all customer service staffs maintain high standard of appearance, personal
Manage and be responsible for productivity of subordinate staffs
ygiene, uniform, name badge as instructed
Train customer service officers (if required)

Report:

Daily logbook
Follow up job requirement list
Create daily checklist for customer service/ front office

Yêu cầu công việc

Education

Graduate from College or University majoring in Business Administration, Hospitality or a related field.

Communication skills

Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers and other stakeholders.

PC skills

Ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information.

Experience

At least 1- years experience in related fields.

Foreign Language

Proficient English (both speaking and writing);

Key characteristics

Creativity and the ability to utilize initiative;
Good at writing reports and presentations;
Good teamwork, analytical and problem- solving skills;
Excellent organizational and time management skills with the ability to multi- task;
Ability to work effectively under pressure;
Excellent communication, interpersonal and writing skills;
Proactive, competent, flexible and willing to learn;
Business related knowledge and a good sense of current issues.

Quyền lợi

Full salary social insurance coverage
Commitment to 13th- month salary\
Personal health insurance
Training in relevant tasks and skills in the field of Building Management
12 days of fully paid annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-10 20:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Leader (Trưởng Nhóm Lễ Tân) - Mã tin đăng: 5262674. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service leader

SAVILLS VIETNAM

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer service leader tại tỉnh/thành