Customer Service Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN GAMUDA LAND (HCMC)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
10 - 15 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Purpose of Job / Job Summary:
Carry out responsibilities related customer service to explain & clarify Customers & Residents’ enquires, complaints related to the project of Company.
Key Responsibilities / Duties:

Any other duties that may be assigned from time to time by the Management;
Accomplish customer service human resource objectives by recruiting, developing and supervising employees;
Conduct customer service reports and analysis as required;
Achieve customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans, quality, and customer- service standards;
Enhance customer service performance by studying, evaluating, and developing customer service processes, policies and standards;
Coordinate with relevant internal departments to acknowledge and resolve customers’ inquiries and complaints related to execution of the Contract;
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company.
Ensure good customer relations, customer satisfaction; provide professional and timely customer support;
Ensure adequate and accurate records of discussions or correspondence with customers;
Research and evaluate different risk factors while working with the customers; Work closely with Legal Division to resolve disputes with clients (if any);
Evaluate proposals, action plans and situations that may have customer experience impact to recommend solutions for specific cases;

Yêu cầu công việc

Person Specifications
Specific skills/ abilities: Excellent interpersonal and communication skills, Proficient in MS Office.
Experience: Relevant experience in Customer Service, solving company’s crisis in real estate industry
Qualifications: College Degree in Administration, Hospitality, Customer service
Personal qualities: Good manner, positive service attitude, pleasant personality and initiative.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 04:55:20

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4213760. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 68, Đường N1, P. Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
10 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây