Customer Service Manager (HCM, BPO, Salary Up To 45mil Gross)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The project provides Microsoft worldwide customers with the most professional technical support services in the process of building, configuring and maintaining Windows servers. The project customers are all over the world, and most of them are multinational enterprises across countries. The Engineer in this position will work with Microsoft&039;s top technical support engineers in all time zones around the world to provide technical support services to Microsoft customers by telephone, e- mail and remote assistance, to ensure customers&039; continuous recognition and satisfaction with Microsoft&039;s products and services.
Responsibilities
Project Introduction
Every member of the project team is responsible for providing the best service and helping other members of the team grow rapidly. Build an effective platform so that every colleague can give full play to their best abilities, help others and build their own influence.
• Response & Service Delivery
Uses tools and strategy to monitor the performance of a team. Analyze non- satisfied cases, find root causes, work out action plans and monitor execution. Serves as the first line of management escalation.
Tracks resolution speed and removes roadblocks (e.g., skill gaps, unclear process) preventing issues from being resolved.
Drive customer satisfaction when using Microsoft products and share customer success stories that have positive impact to customers’ business.
Analyzes the business impact and collaborates with different stakeholders to ensure the right resources are engaged proactively.
Participate in Business Review meetings, present operation results, collect feedback and address concerns.
• Team Operation Management
Analyze team readiness strategy proactively, ensure the team has the correct readiness plan on both tech non- tech parts (such as compliance, service skill, etc.).
Maintain positive relationships with all team members, drive positive team morale.
Ensure team members follow Microsoft & iTechwx compliance and security policy.
Identifies potential risks and implements optimized processes to mitigate the risks.
Be professionalism as an iTechwx ambassador, build and protect Itechwx’s people and culture.

Yêu cầu công việc

• Fluent in English. Understand Chinese will be preferred.
• Excellent communication skills.
• At least 3 years of management experience, including 1 year in a BPO/Call Center environment.
• Demonstrated ability to adapt and manage change effectively.
• Proven mastery of Customer Service skills.
• Strong pressure resistance can respond quickly to customer and internal needs.
• Flexible availability, including the willingness to work both day and night shifts.
• Strong presentation and public speaking skills.

Quyền lợi

Annual Health Checkup
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Full salary during the probationary period
Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
Competitive salary depending on experience
12 days of annual leave, 8 days of sick leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-29 15:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/09/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager (HCM, BPO, Salary Up To 45mil Gross) - Mã tin đăng: 5239115. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây