Customer Service Manager

CÔNG TY TNHH KINTETSU WORLD EXPRESS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Position summary:
This position will work closely with products and overseas departments, and related managers to develop sales and servicing strategies that enable the team to achieve the budget as well as analyze VIP customers’ P/L, proportion and maintain customers’ retention and satisfaction.
The Customer Service Manager is responsible for managing and developing the Customer Service team to meet budget, setting up to achieve KPI requirements, parallel with maintaining and developing a strong business partnership at all levels with existing customers.
Duties and responsibilities:
• Participate in MBR and QBR internal company, or with customers if needed.
• Oversee cost- effectiveness, productivity, and the provision of customer support procedures.
• Promote company products such as BSA, charter, TPEB, and so on to existing customers and set up strategies to develop potential accounts, to fill up the space company procured.
• Make regular reports to management.
• Set and evaluate the monthly and yearly budget and KPI for the teams under your management.
• Work with senior team members to identify and manage company risks that might prevent growth.
• Liaison with internal departments to develop SOP, KPI, action plan and other procedures.
• Implement a training for team members to sell all KWE’s products such as Ocean, Air, CBT, Warehouse, VAS Services, both inbound and outbound.
• Review and analyze customer insights, then provide development plans that focus on a continuous improvement and innovation.
• Ensure team members are up to date on all current industry related news and regulations.
• Identify areas and improvements and generate solutions for new challenges.
• Interpret and analyze sales information to maximize sales, profit and feedback recommendations to management and sales team.

Quyền lợi

Gói chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
Lương tháng 13
,

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-02 18:20:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4245399. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: 51 Yên Thế, phường 2, quận Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây