Customer Service & Marketing Executive

CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP NĂNG LƯỢNG THÔNG MINH VIỆT NAM - SINGAPORE (VSSES)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thủ Dầu Một, Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Roles & Responsibilities:
CUSTOMER SERVICE: 50%

Channel’s representative for customer queries.
Maintain a register of customer accounts and regularly update them.
Follow up closely with payments due from customers.
Handle complaints, and requirements from the clients.
Assist in presentation and marketing efforts for the company’s services to customers.
Work closely with O&M and Finance department on electricity bill notices from/to local authorities (EVN) and customers.
Maintain a proper billing system and payment request formats.
Maintain relationships with customers/tenants of buildings.

MARKETING: 40%

Work with internal/external to execute specific campaigns or events.
Conduct market research and competitive analysis to understand the market and industry.
Identify new trends and opportunities to improve content quality for better engagement.
Develop content for company materials such as Brochure, Folder, Presentation, etc.
Manage company’s website and social channels.
Create content direction and develop content (in English and Vietnamese) for all marketing channels (Website, LinkedIn, Facebook, Youtube, PR, Email Marketing, etc.), ensuring a proper mix of content types.

AD HOC TASKS: 10%

Other tasks as assigned by Line Manager from time to time.

Requirements:

A good understanding of marketing and storytelling (B2B marketing is preferable).
Be a motivated individual who has acquired a good understanding of work ethics and driven to work objectively.
A detail- oriented and analytical approach to writing.
Be familiar with payment methods, payment schemes and tax laws.
Demonstrable strong content writing skills.
Knoledge of Microsoft Office and advance Excel capability.
Speak, read and write proficient English and Vietnamese language.
Ability to work in fast- pace environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-08 01:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service & Marketing Executive - Mã tin đăng: 4384161. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP NĂNG LƯỢNG THÔNG MINH VIỆT NAM - SINGAPORE (VSSES)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây