Customer Service (Mức Lương 9-12 Triệu/Tháng)

CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC
Mức lương
12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 9, Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

With nearly 25 years of establishment and development, DC Technology Company (founded in 2000) and PMAC Joint Stock Company (founded in 2020) have become leading companies in providing comprehensive solutions for the jewelry and precious metal manufacturing industry. Our expertise covers technology, machinery, equipment, supplies, and electroplating chemicals in the Indochina region.
We are currently recruiting for the position of Customer Service to support the company. Below are the details of the position:
JOB DESCRIPTION:
• Implement other tasks at line manager assigned
• Complete all required training courses to expand knowledge and performance level
• Provide accurate and satisfactory answers to customer queries/ concerns via phone, email, webchat, Linkedin, Facebook…and other social media interactions within service level agreement.
• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives.
• Do survey via calling to better understand customer insight and behavior
• Support stores and other departments in matters related to Customer Services
• Follow communication “scripts” when handling different topics, understand and strive to meet or exceed call center metrics while providing excellent consistent customer service
• Comply with the Company’s processes, procedures, regulations, and standards
• Keep records of all conversations in the call center database in a comprehensible way
• Make follow- up calls to inform customers about further response or checking to make sure all their issues are successfully handled.
JOB REQUIREMENTS:
• English proficiency at 4 skills. Candidates with one of the following languages: Korean,
• Good writing and communication skills, good tasks, and time management skills
• Minimum 1 year experience in customer service/call center/ receptionist/secretary
• Good situation handling, listening and communication skills
• College/University graduated with major related to Business Administration, Commercial, Foreign Trade, Marketing, or Information Technology, etc
• Proficient in using Excels is preferred
• Japanese, Chinese at intermediate level does not required high level of English
JOB BENEFITS:
Continuous Learning and Developing Environment:
• Participate in trend analysis, learn analytical thinking from leaders, get suggestions and quickly deploy innovative, high- value solutions
• Participate in skills training courses, branding, etc according to the training program of the enterprise
• Opportunity to learn, create networks and relationships with senior candidates and leading organizations in the industry, participate in seminars, sharings...
• Get a chance to use modern recruitment tools, participate in the company’s system building stage, digital transformation, ERP and continuous development opportunities
• Many opportunities for Promotion in Career, development in the field of training, human resource development and other areas in the HR department depending on passion and ability
Culture and Colleagues:
• Young, Dynamic and Friendly working environment
• Supportive manager and Board of Directors
• Professional working characteristic, high intensity, punctuality
Salary and Benefits
• Join the Company on Birthdays, Team building, Volunteering, Company Trip, Year End Party, monthly internal activities, ...
• Health Insurance, Social Insurance, Private Insurance,..
• 13th month salary bonus and the company&039;s remuneration and welfare policies
• Compatitive Salary
• Fair, professional capacity assessment system, six – months’ s evaluation
• Many opportunities in Career’s Promotion
GENERAL INFORMATION:
• Working hours: Monday to Saturday (from 8:00 AM to 5:00 PM)
• Company address: 87 Nghia Thuc Street, Ward 5, District 5, HCM City.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-24 10:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
25/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 9, Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service (Mức Lương 9-12 Triệu/Tháng) - Mã tin đăng: 5415371. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây