Customer Service (Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

CÔNG TY TNHH ANIMAL DOCTORS INTERNATIONAL VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Animal Doctors International is a full- service veterinary clinic driven by a passion for excellence. We provide compassionate clinical care, state- of- the- art technology and highly- skilled international veterinarians to deliver on our promise of exceptional service and personalized care for your loved pets.
Our founder, Dr. Will Thomas – built Animal Doctors International back in 2014. Curently, we have 10 veterinary hospital in many countries. So far we have helped over 100,000 animals receive the gold standard care they deserve across our veterinary hospitals in Southeast Asia. To continue doing this – we need the best veterinarians around!
Key Responsibilities
• Call clients to confirm appointments, remind of missed appointments and laboratory results as well as callbacks for procedures performed.
• Make calls, follow up and update on lists of customers.
• Schedule appointments and other patient visits in the appointment book, including re- check appointments, surgeries, and drop offs.
• Help new clients completely fill out the registration form. Inform new clients about services, etc. that we offer.
• Present and explain fee estimates for treatment/surgery to clients.
• Relay appropriate information to/from clients to doctors and/or management
• Troubleshoot issues over phone calls, chat and handle customer complaints.
• Process payment transactions
• Maintain proper documentation in the electronic medical record
• Answer and triage phone calls, emails, messages from clients.
• Serve as “Ambassadors” – creating and maintaining goodwill for the hospital.
• Prepare deposit slips and/or cash balancing worksheet for the daily bank deposit as directed by the Hospital/Office Manager.
• Quickly understand client needs and initiate the process of meeting those needs.

Yêu cầu công việc

What We Are Looking For
• Excellent communication skills.
• Ability to work in a team oriented environment
• Must possess sound decision making skills and multi- task while working in an environment of stress.
• Must be friendly, outgoing, “people- oriented.”
• Ability to take direction.
• Well groomed, organised and detail oriented.
• Great phone skills. Great client service skills.
• Good at English communication skills.
What We Offer
• Frequent Team Building Activities
• Excellent Salary Scale & Year- End Salary Review
• International Company with many different nationalities
• A rewarding & meaningful role where you make a difference in pets’ lives
• Dynamic, supportive environment
• Nego Salary. Competitive remuneration package

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 13:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service (Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng) - Mã tin đăng: 4397048. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 1 Trần Ngọc Diện, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây