Customer Service Officer

CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC
Mức lương
9 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service via Omnichannel Platforms:

Identify customer needs, clarify information, research issues and deliver appropriate solutions or alternatives.
Conduct follow- up calls to inform customers about further responses or to ensure their concerns are resolved effectively.
Record all customer interactions in a clear and organized manner in the call center database.
Adhere to communication scripts when addressing various topics, aiming to meet or exceed call center metrics while maintaining consistent, excellent customer service.
Provide accurate and satisfactory responses to customer inquiries and concerns through phone, email, web chat, LinkedIn, Facebook and other social media channels.

Receptionist Duties:

Welcome and assist customers, partners and visitors professionally and courteously at the front desk.
Handle incoming calls, direct them to the appropriate department and manage correspondence.
Maintain the reception area in a tidy and organized manner to reflect a professional image of the company.

Yêu cầu công việc

Excellent writing and verbal communication abilities, time management skills, the ability to multitask and work diligently
Strong problem- solving, listening and communication skills.
College/University graduate with a major in Business Administration, Commerce, Foreign Trade, Marketing, Information Technology or related fields.
Proficiency in Excel is preferred.
At least 1 year of experience in customer service/reception/call center /omnichannel sales.
Good communication skills in English.

Quyền lợi

Income and Benefits:

Fair and professional performance evaluation system, reviewed every six months
Full social, health, and unemployment insurance as per the law
Numerous promotion opportunities
Annual travel and team- building activities
Holiday bonuses, 13th- month salary, contribution- based bonuses, and other rewards based on annual business results and individual achievements
Competitive salary

Learning and Development Environment:

Opportunities to learn, network, and build relationships with top- tier candidates and leading organizations in the industry, including attending workshops and sharing sessions
Access to modern recruitment tools, involvement in system building, digital transformation, ERP implementation, and ongoing business growth opportunities
Participate in trend analysis, learn analytical thinking from leadership, propose and implement innovative, high- value solutions quickly
Attend training programs on skills development, personal branding, and other corporate training initiatives
Numerous opportunities for advancement and development in training, talent development, and other areas within the HR department based on passion and capability

Cultural and Team Environment:

Young, dynamic, and friendly colleagues
Professional, high- intensity work style with punctuality
Open, respectful, and supportive leadership

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 13:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer - Mã tin đăng: 4892204. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN PMAC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây