Customer Service Officer - Korean Account

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties and responsibilities include, but are not limited to

Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers’ needs.
Report to Manager every week about status of all clients
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Accept bookings & orders placed by customers.
Follow- up on complex cases to ensure customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

Education

Diploma/degree in any fields.
Knowledge of customer service…

Experience

Experienced in relevant position in 1- 2 years.

Required Skills

Able to work under pressure and handle high volume of work.
Decisive and able to analyze/resolve complex problems for customers.
Proficient in Microsoft Office applications.
Good Korean communication is preferable
Customer oriented with good interpersonal and communication skills.
Others: Good knowledge of Korean market is preferable.
Highly adaptable to a fast- paced and dynamic environment.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-15 10:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer - Korean Account - Mã tin đăng: 4419374. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây