Customer Service Officer (Logistics-Warehouse)

SCHENKER VIETNAM CO., LTD.
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Role summary
In this role the employee performs CS functions to ensure inbound and/or outbound shipments are well received/delivered smoothly in compliance with designed processes.
Specific accountabilities

Coordinate with related parties to ensure that daily operations are smooth & effective.
Coordinate with warehouse & transportation teams to prepare required documents for shipment.
Support internal & external audits by preparing necessary documents.
Feedback to customer’s concern in a timely manner and support to solve customer’s issue effectively
Cycle count participant.
Contribute ideas and solutions to lean working process.
Support to train the assigned fields and record
Daily support and follow instructions from Customer Service team leader/ supervisor/ manager to support warehouse operational inbound and outbound activities.
Immediately report ad- hoc issue directly to Customer Service supervisor/manager to be consulted once needed.
Follow up the shipment status
Complete daily reports and send out on time.

Yêu cầu công việc

Required skills and qualifications:

Work in shift (morning shift and afternoon shift)
Equivalent to IELTS 5.0 or TOEIC 750
Experienced with WMS/SAP is extremely prioritized
MS office skills (excel and power point)
Good communication and presentation skills
Good English skills

Quyền lợi

13th- month salary, performance bonus
Teambuilding, training courses, career path, internal events
Social insurance, PTI health insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-27 03:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer (Logistics-Warehouse) - Mã tin đăng: 4753923. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 60 Trường Sơn, Tan Binh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây