Customer Service Planning Executive

NINJA VAN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Providing actionable insights to management team
Support for monitoring and evaluating CE performance.
Handling other assigned tasks from Deputy Head and Manager.
Support for managing reports and CE’s dashboards for region and individual teams.
Monitoring and analyzing customer insights and CE’s reports for external and internal
Compiling, consolidating, analyzing, and reporting data of all channels (CS, SS, KS, SSM)

Yêu cầu công việc

Good at English
YOE: 2 years
Strong verbal & written communication skill; Presentation skill
Proficiency in Excel & SQL; Fluency with data visualization tools is a plus
Critical thinking, result- oriented & can- do attitude.
Multi- tasking & time management.
Bachelor Degree & above

Quyền lợi

Benefits:

12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
Annual company trip
Attractive team- building activities, regular internal activities
"Tet" bonus , Performance review from 1- 4 months
Paid social insurance based on full salary
Competitive income compared to the market
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Provide laptop for employees

Training and developing:

Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager,...
Participate in internal training courses: online/offline

Work environment & colleagues:

The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Young and dynamic working environment
Senior leaders are open- minded, respectful, and ready to facilitate personal growth

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-08 03:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Planning Executive - Mã tin đăng: 4734335. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Publik Office, 38A Nguyễn Thị Diệu, Ward 6, District 3, Ho Chi Minh | 190 Huỳnh Văn Bánh, Ward 12, Phu Nhuan, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây