Customer Service Representative

CÔNG TY TNHH PMAS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Preparing weekly and monthly sales reports.
- Modeling the data to forecast future demand
- Support other supply chain activities
- Provide general customer service including order status, tracking requests, etc.
- Developing demand forecasts at multiple levels of aggregation for multiple time horizons
- Perform other duties as assigned.
- Ensure that all customer complaints are addressed and communicated to team members.
- Striving to meet and exceed sales goals.
- Work with production planner on customer demand.
- Gathering updates on all stakeholders that can affect demand
- Analyzing sales, stock, and other data statistics
- Work through part shortages list and communicate late deliveries to customers via email, phone and or customer portal as needed by customer.
- Processing Purchase Orders/Sale Orders, Customer inquiries.
- Monitor customer daily shipment requirements and prepare Out Bound Deliveries (OBD’s) in SAP system.
- Reviewing historical sales trends
- Collecting data from internal and external sources on factors known to affect demand
- Refining systems and methods to improve forecasts in order to better anticipate customer needs
- Maximize On Time Delivery (OTD) by coordinating with materials and manufacturing groups to provide customers with the best possible delivery dates.
- Work with quality and management team to issue customer RMAs.
- Interacting with customers to understand demand forecast drivers
- Providing input to the BOM in developing inventory strategies on existing items, new products, and product phase- outs

Yêu cầu công việc

- Must be able to multitask and process information at a very detailed level.
- Experience in manufacturing customer service preferred.
- Strong PC skills, especially with MS Word, Excel and Outlook.
- At least 2- 3 years of experience in a relevant position
- Self- motivated and able to take the initiative to complete tasks quickly and independently.
- Excellent verbal, written, and interpersonal communication skills in Vietnamese and English.
- Bachelor&039;s degree in a related field required.
- Experience with SAP database software preferred.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-21 04:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative - Mã tin đăng: 4573784. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Lô A-2A, DA4-NA3A, KCN Mỹ Phước 3 - Bến Cát - Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây