Customer Service Specialist

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN PHÚ MỸ HƯNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Support (30%)
· Collect feedback from customers via multiple channel, transfer and follow up request with the relevant teams for continuous improvement.
· Troubleshoot and resolve issues include but not limited on customer experience, billing inquiries, system operation, business corporate inquiries…
· Prepare, improve guideline for users
Operation (60%)
· Paperwork: Prepare payment documents, Minutes of Controls, proposals, ...
· Manage product delivery activity from IT team to customer, includes testing, training, feedback analysis and timeline.
· Reconciliation data and provide insight, manage the number related with business perspective.
· Identify, follow and report issues to proactively fix problems.
· Other project assignments
Process Improvement (10%)
· Create and maintain documentation for internal processes and tools.
· Maintain workflows to improve efficiency and proficiency.

Yêu cầu công việc

- Ability to work independently and as part of a team.
- Excellent attention to detail and commitment to quality.
- Logical thinking ability, business abstraction, technical understanding and the ability to establish effective communication with other departments on technical issues for implementation
- Proactive and resourceful with a "get things done" attitude.
- Ability to build strong relationships with clients and internal teams.
- Strong analytical thinking and problem- solving skills.
- Preferably in software product or related customer support and tech major.
- More than 5 years experience in operations or business departments
- Able to support Hotline on public holidays and weekends.
- Proficient in understanding systems, and business context, with the ability to quickly grasp procedures, workflows, and system logic.
- Customer service skills: attentiveness, empathy, patience and consistency, persuasion, immaculate telephone manners and communication skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Proficiency in defining and troubleshooting common technical issues related to application platforms.
- Good command of spoken and written English.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-17 16:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Specialist - Mã tin đăng: 4651379. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN PHÚ MỸ HƯNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây