Customer Service Staff

CÔNG TY TNHH ACER VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION
Customer care & services operation
- Receiving and returning products for end- users/ dealers/ distributors in provinces as above process (Sending email to end- users/ dealers/ distributors once receiving and returning. Gathering bills of sending products to provinces and transferring bills to PIC)
- Receiving products from end- users/ dealers/ distributors (inspecting, inputting data into system, printing report and getting signature from end- users/ dealers/ distributors, and assigning technician)
- And if end- users/ dealers / distributors request for financial invoice: Recording information and transferring to PIC. And after getting financial invoice from Accounting then calling end- users/ dealers/ distributors come to Service Center to receive it or sending it to end- users/ dealers/ distributors by a forwarder
- Returning products to end- users/ dealers/ distributors (checking receipt & system, getting products from technician, inspecting together with end- users/ dealers/ distributors, receiving money & issuing system invoice if any, and delivering products to end- users/ dealers/ distributors)
- Handling complaints of end- users/ dealers/ distributors
- Caring end- users/ dealers/ distributors
Service business
- Selling parts/accessories: Creating SO if accessory, and creating service case if spare parts
Contact center
- Replying for customers&039; requests via email
- Carrying out outbound call as needed
- Receiving inbound call, answering, and advising customers
- Carrying out happy call including survey of customer satisfaction index (CSI)
Administration
Other assigned tasks from Line Manager

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS
· Prefer female with good looking
· Minimum education requirement: Bachelor’s degree

Strong verbal and written communication and negotiation skills
Well understanding and experience of customer service
Minimum of 01 year of customer service- related field experience.
Have good customer service skill

· Good command of English is an advantage

Work well with people, aggressively anticipate impacts of workload/issues to team deadlines and have a very positive work attitude
Proficiency in Microsoft Excel, Word, Outlook and PowerPoint
Ability to work under high pressure and fast pacing working environment

BENEFITS

Apply Social Insurance right at probation period
7 Health Insurance
13TH SALARY
Young & dynamic working environment
Yearly company trip

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 05:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Staff - Mã tin đăng: 4639486. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Lầu 5, 60 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Dakao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây