Customer Service Supervisor (Freight Forwarding)

CÔNG TY TNHH SEKO LOGISTICS (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job description

Coordinate, update timely with control tower team in regional office
Manage daily booking from suppliers/shippers/sales etc and
Upsell and cross sell basing on relationship with current customer and own relationship.
Billing checking, confirmation with overseas
Customer relationship (external & internal), work with customers and vendors to improve our performance and service, proactive communicate and solve any issue with customer. Weekly, monthly catch up with customer to have update, forecase and other information from customer.
Be responsible for balancing workload among team, Build and run frequent shipment control and performance management reports to ensure the daily excellent service provided and the KPI met.
Implement and deploy Customer SOP, IOP. Manage team to reach customer KPI base on instruction of KAM, reduce risk and potential claims.
Other works arranged by direct manager.

Why join SEKO?

Fast- paced work environment
Competitive salary and benefits package
Guaranteed individual path of professional development
International Logistics service provider looking to grow into the Top 100 Logistics Service Providers for twelve years running – 2020.

Become part of our success story!

Yêu cầu công việc

Qualifications:

Ability to deal with high pressure situation.
Proven experience in Customer Service role within the logistics industry
Knowledge of ocean cargo process flow
More than 3 years manage 4PL/consolidation, especially to the US market; the background for global forwarder will be preferable.
Well operation knowledge, good experience in shipping, forwarding.
Excellent communication and interpersonal skills, with a proven ability to build and maintain strong customer relationships.
Fluency in English and Vietnamese is required.

Quyền lợi

Benefit:

Meal allowance, Health check at Interational hospital
Full paid for Social Insurance, Bao Viet Health Insurance
13th month Salary, Bonus

Team building activities, company outing tripTraining & development

Address & Working time:

HCM: The Six8 Building, 24- 26 Phan Dinh Giot Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
Working time: 8h30 to 17h30 from Mondays to Friday

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:26:14

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor (Freight Forwarding) - Mã tin đăng: 4036091. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

CÔNG TY TNHH SEKO LOGISTICS (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây