Customer Service Supervisor (Medical Project)

CÔNG TY TNHH DIGI-TEXX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibility

Ensure seamless coordination across departments to support project goals.
Prepare and present reports and findings to the client.
Collect, analyze, and interpret data for reporting purposes.
Collaborate with internal teams and external partners to resolve issues as quickly as possible.
Oversee and track project timelines, deliverables, and milestones.
Act as the main contact point for our client.
Update and maintain the knowledge center with relevant information and documentation.
Coordinate with the Customer Service Operations (CSO) team, ensuring timely support and assistance to clients.

Yêu cầu công việc

Requirements

Strong data collection and analysis skills.
Ability to work in a dynamic and fast- paced environment.
2- 3 years of experience in project coordination or a similar role.
Experience in Customer Service or related fields.
Fluency in English (4 skills), as this role will involve regular communication with international clients, particularly in Singapore.
Knowledge of the medical/healthcare field is a strong plus.

Quyền lợi

Salary & Bonus:

Yearly salary review in March, adhoc in September
Performance bonus
Base salary: competitive salary
13th- month salary

Benefits package:

100% salary and annual leave in probation period
Participation in social insurance with 100% base salary
Professional and diversity working environment.
Internal activities and clubs: Company trip, team building or year- end party, happy Halloween, sports day, football club, badminton club, etc.
Gift for Tet holidays, Women’s days, birthday, wedding, child birth, etc.
Premium healthcare insurance after probation
PTO per year: 12 days annual leave + 2.5 days off for women in their period
Career growth opportunities with Career Framework and training programs (leadership, problem solving, critical thinking, project management, etc.)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-25 20:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor (Medical Project) - Mã tin đăng: 4750469. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Anna Building, Công viên phần mềm Quang Trung, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây