Customer service Team Leader ( tiếng Hàn)

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Train, assist, and mentor new employees in the department
• Through coaching and counseling sessions maintain and improve all areas of
• Provide team leadership to achieve identified performance metrics and targets
performance; productivity, quality and attendance;
• Translate, implement and enforce company policies, procedures, and priorities
• Work with workforce management tools and business tools to monitor calls and emails
• In collaboration with HR assist in the recruitment of new reservation agents
to ensure schedules are achieved
• Assist Operations Manager Customer Service
• Conduct performance appraisals and feedback sessions as needed
• Service hotel partners with process, inventory availability, rates, and special offers
• Resolve complaints/issues for both hotels and customers
• Handle reservations/escalations as needed
• Delegate identified tasks as appropriate
• Perform quality processes; email, procedures, phone skills

Yêu cầu công việc

• Fluency in Korean toipk 5 ( Speaking, listening, writing and reading)
• Associates Degree/Equivalent Job Experience required;
• 1 year minimum supervising/leading a team of 15 or more people, have knowledge a
• Fluency in English ( Speaking, listening, writing and reading)
call center/contact center.
• Working time
• Experience in a high- growth organization strongly preferred;

13:00 PM- 22:00 PM
14:00 PM- 23:00 PM
10:00 AM- 19:00 PM
11:00 AM- 20:00 PM
09:00 AM- 18:00 PM
12:00 PM- 21:00 PM

Quyền lợi được hưởng
- Meal allowance: 500.000 vnd/month.
- Base Salary: 38.000.000 vnd/tháng.
- Annual Health Checkup.
- 14 days of leave/year.
- Monthly KPI incentive: 1.200.000 – 1.800.000 vnd/month.
- Accident insurance 24/7. AON
- 13th Monthly Salary.
- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
- Rotating shifts: 9 hours/shift/month (including 1.5 hour rest).
- Probation for 2 months receive 100% salary.
- Average income: 40.000.000 – 42.000.000vnd/month.
- Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
- Working time: 5 days/week (any 2 days off).

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-11-28 08:05:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer service Team Leader ( tiếng Hàn) - Mã tin đăng: 3888030. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây