Customer Services Supervisor

ROCHDALE SPEARS CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Cooperate with PD team for sample development, preparing quotation for commercial team reviewing and sending to client.
Work with Purchasing team to order special materials in advance to shorten lead time as required.
Direct & train team member about MRP/RSC system, customer’s system, processes, and workflows.
Support team to communicate with customers & internal departments where necessary.
Act as the single point of contact on order management.
Provide quick & effective service to satisfy customers.
Work with Compliant and QA team on all the testing needs and quality standard of products.
Prepare weekly sale/shipment/stock reports/meeting agenda to have meeting with Commercial team on every Tuesday.
Cooperate with all related department to manage customer’s orders shipping on time.
Plan & manage customer visits. Accompany customer during the tour when required.
Support Commercial team to prepare for the quotation when necessary.
Communicate with customers for Sales Orders. Share with S&OP team to book factory capacity.
Other tasks assigned by Managers & commercial Team.
Set objectives, review, and appraise KPI for team member annually.
Update order book & Sale forecast for Sonder.
Supervise & instruct team member to update system/loading & booking plan correctly.

Yêu cầu công việc

Computer skill and/or software: Excellent
Understanding of management skill
Comprehensive knowledge of furniture industry, MRP/ERP & RSC system, sale order process.
English level: Excellent
of general work experience: 5- 10 years
of related work experience: 5 years
Promoting trust, openness and respect for others, guiding & motivating others to achieve shared goals and objectives, actively resolving personal conflicts with others.
Accountability: Being accountable for own and team outcomes, do things right with ethics and integrity from first time, following through any commitment made.
Processing Details: Checking details, Following procedures, Meeting timescales
Good self- awareness, actively seeking new knowledge, taking active part in development activities, seeking and acting on feedback from others.
Communicate effectively, both verbally and in written formats.
Showing kindness and being considerate to others, providing help & support willingly.
Investigate, analyze, evaluate, and resolve complex customer service problems.
Thinking positively & logically, coping with pressure, stepping up, learning mindset.
Direct and guide the work of others.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-09 14:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Services Supervisor - Mã tin đăng: 4344089. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ROCHDALE SPEARS CO. LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây