Customer Strategy & Planning Manager

UNILEVER
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Descriptions

Lead the development and implementation of trade category plan for assigned channel:

Match brand objectives with customer/market needs
Ensure sales team to execute the most efficient JBP and trade spends
Build account/channel specific trade plans to align with total trade category plan to deliver category/brand objectives.
Develop customer & shopper insights for assigned channel. Translate insights into business building opportunities within specific customers/channels
Work with field sales team to ensure excellence in in- store activation
Identify trade spend opportunities and allocate funds for each sector while analyzing risks.

Work Out Monthly Rolling Forecast For Assigned Channel

Prepare input for brand and build incremental sales volume
Prepare promotion sell- out volume with attention to market intelligence information

Co- work with marketing team in launch/ re- launch and consumer promotion activities:

In charge of in- store POSM design, briefing POSM/Activation team for production and installation in store
Allocate promotion volume to assigned channel/ customers in charge
Work out the brief for BTL agencies and sales team
Co- work with Shopper Marketing team in developing and executing category/ schematic shopper promotions:
Conduct ROI and post- promotion evaluation
Lead the communication to internal and external stakeholders on the scheme
Follow up with POSM production gift sourcing and delivery to stores OTIF
Lead scheme proposal and execution

Job Requirements

Strong analytical & data analyst skills
At least 3 years experiences as managing level
Customer Management experience in focus account crucial.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:30:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Strategy & Planning Manager - Mã tin đăng: 4139770. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

UNILEVER

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Mid-Senior Level
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây