Customer Success Analytics Intern

ELSA
Mức lương
2 - 3 triệu
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Contribute to the development of short term engagement plans/goals to ensure a high engagement rate of trial clients
Follow up with internal teams to ensure customers’ technical issues are resolved
Update our internal database regarding information on new clients, engagement reports, and learners&039; performance reports. Handles confidential student information with tact, discretion and compliance with company regulations
Create user guidelines/manual, FAQ, and other related documents
Other relevant tasks to be assigned by the line manager
Assists learners during the use and application of specific curriculum and ELSA software that enhances their learning experience
Support to operate workshops and competitions for teachers/end users

Yêu cầu ứng viên:

Proficient in using common computer/technology applications
Good command of English/Chinese
Demonstrates effective communication
Proficient in using common in Microsoft Office tool such as Excel, Word, PowerPoint and other computer/technology applications
Have an understanding of English teaching methodologies and techniques is a plus
Have a flexible, resilient, and positive can- do attitude
Meticulous, good organizational skills, with an ability to prioritize important tasks

Quyền lợi

Internship certification
Monthly allowance
Working with seniors in real projects
Opportunities to grow professionally and play a critical role in shaping the next stage of our company&039;s growth
ELSA Speak Premium 3 months Account
Company Happy Hour and other company internal activities
Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
Experience the true startup spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup

Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 82 Trần Huy Liệu, Phường 15, Phú Nhuận
Thời gian làm việc
Thứ 2- Thứ 6 (từ 09:00 đến 18:00)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-17 14:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Analytics Intern - Mã tin đăng: 4724896. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 51-150 nhân viên
Trụ sở: 453/123 Lê Văn Sỹ, Phường 12, Quận 3, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
INTERN
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây