CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE
Mức lương
15 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You Will...

Implement data- driven methodologies for tracking employee performance and monitoring training progress.
Offer guidance and support to managers and staff regarding training- related issues and career development.
Craft and revise learning materials, guides, and reference documents to ensure up- to- date and effective training resources.
Designing and delivering training initiatives to ensure staff development and skill enhancement.
Collaborate with internal stakeholders or external vendors to identify training opportunities and create relevant training materials.
Conducting workshops, sharing sessions, activities to improve the overall knowledge of the team.
Building a knowledge base for the company ‘s employees.

Yêu cầu công việc

You Have...

Strong computer skills including Microsoft Office and databases
This position will be a good fit for candidates who have a lot of years of Customer Success Agents experience with 1+ year of QA experience or 1+ years experience of Customer Success Leader/Supervisor/Trainer
Product or industry- related experience is a plus
Bachelor&039;s degree in Human Resources Management, Education, Communication, or a related field
Excellent interpersonal and communication skills
Excellent organizational skills
Ability to identify gaps in skills
A minimum of 3 years experience in Learning & Development or equivalent
English: Advanced level
Knowledge of tools, concepts, and methodologies of training

Quyền lợi

We Offer...

Salary range: Negotiable
Social insurance & Health insurance for team members.
Performance review: 2 times per year.
Weekly shoulder massage treatment.
12 remote working days/ year.
Bonus on birthday, 30/4 & 1/5, 2/9.
12 annual leaves/ year.
Annual team building: summer trip, many indoor and outdoor activities such as soccer club, swimming club, cycling club...
Yearly Salary Package: 13th- month salary bonus + Performance bonus: up to 3 months.
Annual Health Checkup at the top clinic in Vietnam.
Learn product- thinking and customer- centric mindset.

Why you’ll love working here

Becoming a member in developer team, you will have:
Constantly innovating and enhancing technology
Young and passionate colleagues
Opportunities to build world- class products that shape the future of E- commerce
Professional and creative office view
Collaborative and supportive environment
Opportunities to learn product- thinking and customer- centric mindset
You are able to work as a member of a full process of product development. Even working with the CEO and PO on new ideas. We want to develop and grow a strong product development team with expertise and skills we can be proud of through different products and battles.
Autonomous and flexible in an Agile team environment
Flexible working time:
Afternoon: 1:00 pm- 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm)
Morning: 8:00 am- 12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-20 23:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4498855. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer

CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây