Customer Support Executive

MAGESTORE
Mức lương
8 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Guide customers toward achieving their desired setup results, offering advice and recommendations for optimal app usage.
Develop and update knowledge base articles, FAQs, and support guides to empower customers to find solutions independently.
Respond to customer inquiries and concerns through email, chat, or phone, delivering clear and accurate information.
Analyze customer issues, troubleshoot problems, and collaborate with the technical team to provide timely and effective solutions.

Yêu cầu công việc

Proficiency in English, with an IELTS score of 6.5- 7.0 or a TOEIC score of 685- 830.
Experience in customer service or teaching (tutor, teaching assistant).
A major in English Linguistics and Literature (preferred).
A minimum of 6 months of experience in Technology, E- commerce, or Marketing (preferred).
Have strong communication, analytical, and critical thinking skills.

Quyền lợi

Salary: 8- 15M VND, with reviews every 6 months.
clubs: running, football, board games...
Complimentary tea and coffee, and access to a library of interesting books available for free borrowing.
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trends.
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing and negotiating with diverse clients.
team building, health care, volunteer...).
Youth and dynamic working environment with 95% members are 9x, we have many
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 07:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 4611347. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 170 La Thành, Dong Da, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây