Customer Support Executive

BSS GROUP
Mức lương
8 - 14 triệu
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Descriptions:

Documenting all customer interactions in our database.
Proactively identifying opportunities for the company to provide additional value to customers during interactions, and escalating relevant opportunities to development team
Consult and offer solutions matching customers’ needs.
Passing on customer feedback to team members and escalating issues to relevant departments
Solve problems of errors, refund, warranty and guarantee customer satisfaction.
Provide exceptional support to customers through the company&039;s channels including Helpdesk system, Live chat and Skype (all customers of BSS are foreigners).
Coordinate with relevant departments to solve technical requirements of customers.
Consistently improving own knowledge and understanding of the product and platforms

Requirements:

Passionate about customer service and willing to go the extra mile to ensure a high level of customer satisfaction
1- 2 years experience in any field, graduates in economics or marketing are preferable.
Good at critical thinking
Comfortable handling multiple live chats at a time and efficient under pressure
Fluent in English, with exceptional written and verbal communication skills
Ability to manage own workload and accurately perform tasks in a timely manner with a high level of attention to detail
Passionate about technology with proven technical aptitude; experience at a technology/ecommerce company
Responsible, straightforward, confident and honest.

Benefits:

At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer...)
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
Trained by 6+ years experienced eCommerce expert/specialists
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code
Working hours are 5 days/week
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
Salary: 8- 14M (Review every 6 months).
Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst
Monthly in- house coaching and mentor programs
Youthful and dynamic working environments with 95% members are 9x. We have many clubs: running, football, board games...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 04:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 4862321. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 29LK6C, Làng Việt kiều Châu Âu, Mộ Lao, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây