Customer Support Executive (English)

RELIA SYSTEMS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Support is to communicate with customers and their trading partners, addressing technical, training, and business process needs, problems, and concerns.

As a Customer Support representative, you will:
• Track support inquires ensuring the customer issue is resolved.
• Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries.
• Handle and resolve customer complaints.
• Respond promptly to customer inquiries via email, live chat, phone, etc.
• Any other duties as assigned by the supervisor.

Yêu cầu công việc

• Ability to communicate thoughts and information clearly and concisely.
• Must be customer- service oriented; Actively look for ways to help people.
• Efficiently able to handle and resolve client issues quickly and accurately.
• Experience in Customer Service, Technical Support or related field is preferred.
• At least 1 year of experience in Customer Support.
• Strong communication skills, both written and verbal English.

Quyền lợi

12 days of annual leave
Great opportunity to develop career, collaborate with English speaking developers
Friendly working environment and flexible working hours.
The company organizes Team building every year (Free tickets for 01 relative to accompany)
5- days working week (Monday- Friday) – working hours are between 9 am to 6 pm.
Flat organization and open communication
Free parking at the building
100% salary during probation period.
Annual salary review
13th salary, insurance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-24 08:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive (English) - Mã tin đăng: 4444818. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 607 Tầng 8, Toà nhà Golden Bee, 607, 609 Nguyễn Kiệm, Phu Nhuan, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây