Customer Support Executive

BSS GROUP
Mức lương
8 - 14 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Solve problems of errors, refund, warranty and guarantee customer satisfaction.
Passing on customer feedback to team members and escalating issues to relevant departments
Proactively identifying opportunities for the company to provide additional value to customers during interactions, and escalating relevant opportunities to development team
Coordinate with relevant departments to solve technical requirements of customers.
Consult and offer solutions matching customers’ needs.
Consistently improving own knowledge and understanding of the product and platforms
Documenting all customer interactions in our database.
Provide exceptional support to customers through the company&039;s channels including Helpdesk system, Live chat and Skype (all customers of BSS are foreigners).

Yêu cầu công việc

Fluent in English, with exceptional written and verbal communication skills
1- 2 years experience in any field, graduates in economics or marketing are preferable.
Comfortable handling multiple live chats at a time and efficient under pressure
Passionate about customer service and willing to go the extra mile to ensure a high level of customer satisfaction
Good at critical thinking
Ability to manage own workload and accurately perform tasks in a timely manner with a high level of attention to detail
Responsible, straightforward, confident and honest.
Passionate about technology with proven technical aptitude; experience at a technology/ecommerce company

Quyền lợi

Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
Working hours are 5 days/week
Monthly in- house coaching and mentor programs
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer...)
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
Trained by 6+ years experienced eCommerce expert/specialists
Salary: 8- 14M (Review every 6 months).
At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
Youthful and dynamic working environments with 95% members are 9x. We have many clubs: running, football, board games...
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code
Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-25 15:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 4835706. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 29LK6C, Làng Việt kiều Châu Âu, Mộ Lao, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây