Customer Support Leader

CÔNG TY TNHH DZT
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Support Leader (Amz/Etsy) is responsible for managing the CS Team activities, which include CS Procedure, fulfillment, and other responsibilities, effectively and efficiently. You will lead the customer service team and provide the best customer service to our customers.

Propose optimal solutions for the team&039;s workflow.
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times, ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Work closely with other departments if customers are having problems with the product (feedback, request ...)
Coordinate with relevant departments and partners to quickly resolve difficulties that arise during the transportation of orders.
Receive and process orders using the company&039;s system, work with suppliers to track them.
Keep records of issues/problems from customers.
Handle customer complaints, and provide appropriate solutions and alternatives within the time limits via email in a professional manner.
Forecast of daily workload and peak time, plan to complete backlog but still maintain KPIs
Monitor and improve processes to improve KPIs, customer experience, and work productivity

Yêu cầu công việc

Proficient with Word, Excel, Google Sheet, and web searches
Strong interpersonal communication, multitasking skills
Ability to train and coach team members on processes, procedures, compliance and product knowledge.
Good English communication skills (English: 6.5 IELTS) (Chinese is a plus)
Experience in e- commerce/ retail/ start- up/ tech companies is preferred
Stay current and propose changes to internal work processes, policies, and procedures.
Constructive and creative thinking (in problem solving)
At least 6 months- 1 year of experience in Customer Service

Quyền lợi

Provide devices; monitor for working, parking.
Social, Health and Unemployment Insurance according to Vietnam Labor Law
Annual Oversea Company Trip & Annual Health Check at international hospital
Competitive Salary ( 10- 12 million and open to negotiation), Benefits & Attractive Quarterly Bonus
13th, 14th- month salary according to company’s business result
Working time: 8:30 am- 6:00 pm (from Mon to Fri, 2 Saturday of Month)
Lunch allowance of VND 1,000,000/month

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-20 00:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Leader - Mã tin đăng: 4496688. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: VP 9 - Tầng 2 - Tòa nhà Green Park - Số 8 Dương Đình Nghệ, Phường Yên Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây