CX Architect

TIMO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Mô tả công việc

𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧𝐬 𝐝𝐨𝐧’𝐭 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐨𝐲𝐚𝐥𝐭𝐲. Seamless systems, clear flows, and real- life problem solving do.
At 𝐓𝐢𝐦𝐨, our mission is bold: 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝟏𝟎𝟎𝐌 𝐕𝐢𝐞𝐭𝐧𝐚𝐦𝐞𝐬𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐫𝐢𝐜𝐡𝐞𝐫. 💡 Financial products will get us part of the way — but in competitive markets, experience is often the ultimate differentiator.
Think about Grab (or Bykea 😄). Your satisfaction with Grab isn’t just about how polished the app looks — it’s because:
✅ Always get a driver when you need one.
✅ The app works reliably and doesn’t confuse you.
✅ You reach your destination safely. A great customer experience is about all of these things working together, not just “beautiful screens.”
✅ Polite driver and clean car.
✅ Fast pickup times.
If you’re a UI designer, you might try to solve every problem with a new screen. If you’re a product manager, everything might look like an app feature. Both are important — but this role is about something bigger: 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐥𝐲 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞’𝐬 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬, the challenges they face, and the best (fastest, cheapest, easiest…) way to meet those needs in a way they’ll truly value — whether that’s an app change, a process improvement, or something entirely different.
We believe the same is true for Timo. The new CX Architect will work directly with me, our build team and various other stakeholders to help lead the way.
The kinds of problems you might tackle from day one:
- Defining the next step for social at Timo
- Finding ways to boost customers’ confidence in their financial lives
- Where to take our newly launched My Notes section next

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

𝐇𝐨𝐰 𝐰𝐞&039;𝐥𝐥 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫:

Initial idea exchange (short call + quick written thoughts).

Part- time, paid trial to validate fit and impact.

If both sides are excited → transition to full- time.

You’ll 𝐛𝐞 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐟𝐢𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮:

- Pair deep and broad empathy with systems thinking.

- Care about setting a new benchmark for our industry

- Are based in HCMC — rapid context- sharing in person is non- negotiable for this role.- Seek to understand first, instead of jumping to conclusions.

- Coordinate across multiple stakeholders without losing focus.

- Can translate messy constraints into clear, valuable flows.

Strong 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐢𝐦𝐨 𝐮𝐬𝐞𝐫𝐬. If that&039;s you, show your Timo points (📸 screenshot welcome) — you’ll already “get” what Timo is all about.
Please complete the application form, which includes a few short questions designed to understand your approach and thinking:
https://forms.gle/gUJ4RnXV9ZFKjHiMA

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

You’ll be joining a team of experts who are technically savvy, creative, and who share the intention of reinventing banking in Vietnam. You work closely with international architects and front- end consultants, product managers, and designers to develop the system. You will learn a lot from them.
Our deliverable is a leading software that is changing the way people do banking. You will be proud of your work and you will share with everybody that you helped to build Timo.

Company Benefits:

Full benefits and salary during probation
Competitive salary and learning culture
Other benefits as per stated in Vietnamese Labor Law
Premium health care insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-25 16:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Kiến trúc - Thiết kế nội thất
Khu vực
Quận 3, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CX Architect - Mã tin đăng: 5233244. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TIMO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job