Demi Chef De Partie (Bếp Nhật)

CAPELLA HANOI HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
no requirements
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Communicates expectations, recognises performance, and produces consistent desired business results.
Perform opening and closing of shift duties, including preparation of mis en place according to occupancy level and cleaning of all kitchen equipment at the end of the day
Ensure all team members recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
To maintain the general standards of the kitchen as well as implementation of the kitchen manual rules and regulations towards your section.
Be flexible and adapt to required rotation within the Food & Beverage Department of the hotel and independently run the section you are assigned to.
Provides inspirational leadership, clear vision and direction to team members to ensure delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
To ensure that the assigned station and surrounding area is kept clean and organized at all times and follow food safety SOP’s.
Report any issue or damages and breakdowns within working areas and the hotel to ensure a defect- free facilities and service amenities provided.
Maintain an accurate logbook record of all productions, stock inventories, spoilage and breakage daily.
Ensures that all station staff adhere to the proper use and maintenance of the kitchen machines and equipment used in the operation.
Be able to perform all tasks within the station and assist in shift coverage when necessary.
To have a full working knowledge and capability to supervise, correct and demonstrate all duties and tasks in the assigned station to the standard set.
To have a thorough understanding and knowledge of all Food & Beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
Be an exemplary role model in inspiriting team members through strong demonstration of the Capella Culture and Service Philosophy.
Strictly follows standard recipes, conversion recipes and product specifications. To produce a consistent, high quality product and provide a courteous, professional, efficient and flexible service at all times.
Assists Chef de Cuisine in the daily operations of assigned station and ensures that all station members comply with service standards, departmental policies and operating procedures set by the hotel.
Ensures that all colleagues adhere to the Health, Hygiene and Safety guidelines in accordance with the Food, Health, Hygiene and Safety manuals.
Monitors and controls food inventory and operating supplies of the assigned station kitchen through accurate recording of inventory use and purchase.
Maintains strong working relationships with other departments to ensure effective communications for operational issues, serves as a role model for inter- departmental collaboration and support
To monitor operating supplies and reduce spoilage and wastage. Ensures that stock is consistently kept at PAR level.
To handle guest enquiries in a courteous and efficient manner and report guest complaints or problems to supervisors.
Ensures and provides flawless, upscale, professional and high- class guest service experiences as a role model and expertise in all kitchen related matters.

Yêu cầu công việc

Qualification

Diploma/ Bachelor’s degree in Culinary/Hospitality Management

Work Experience

Experiences in similar role at luxury hotels/resort

Technical Skills

Strong knowledge in culinary technique
Competent computing skills (e.g. Microsoft word)
Good command of written and spoken English

Quyền lợi

Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full- time position.
Competitive salary
Participate in regular team- building activities.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-28 00:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
no requirements
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thực phẩm - Đồ uống
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Demi Chef De Partie (Bếp Nhật) - Mã tin đăng: 5422018. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CAPELLA HANOI HOTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây