Destination Marketing Manager

CÔNG TY EASIA TRAVEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Priorities

Strategic Planning: Develop a country- specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.

Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination- specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.

Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.

Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.

Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.

Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.

Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events

Other Tasks

Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.

Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.

Yêu cầu công việc

Competency

Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage

Proactive, determined, rigorous, methodical

High attention to detail

Good critical & analytical thinking

Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff

Good communicator with excellent presentation skills

Must enjoy a structured working environment

Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team

Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage

Open to Expats and foreigners

Self- motivated to learn new concepts and participate in new projects

Education

University: Bachelor’s or Master’s degree in a related field

Experiences

5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-22 10:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Destination Marketing Manager - Mã tin đăng: 4828790. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 33 Phạm Ngũ Lão, Hoan Kiem, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây