Digital Marketing Manager

CÔNG TY TNHH MTV DAT BIKE VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Digital Strategy & Campaign Management
Plan, execute, and optimize campaigns across key channels, including: Email marketing, Social media platforms, Display advertising, SEO/SEM
Develop and execute a comprehensive digital marketing strategy aligned with Dat Bike&039;s brand goals and business objectives.
Oversee campaign budgets to maximize ROI while meeting brand objectives.
Performance Analysis & Optimization
Use advanced data analysis to identify trends, uncover opportunities, and refine strategies for better performance.
Create detailed reports and dashboards to communicate performance insights to stakeholders.
Evaluate customers behavior across digital channels and touchpoints, leveraging insights to enhance user journeys and optimize engagement.
Measure and analyze the performance of all digital marketing campaigns against KPIs (e.g., store test rides, website traffic, conversions, ROI).
Design and execute A/B tests and conversion experiments to continuously improve key metrics.
Collaboration & Stakeholder Management
Evaluate emerging technologies and propose innovative solutions for digital growth.
Coordinate and manage partnerships with agencies and external vendors to execute campaigns effectively.
Content & Social Media Management
Collaborate with internal teams to create compelling content for various platforms, ensuring brand consistency and high user engagement.
Develop creative growth strategies to enhance brand visibility and user acquisition.
Design, build, and maintain an engaging social media presence.

Yêu cầu công việc

Qualifications
At least 5 years of experience in digital marketing or advertising.
Bachelor’s or Master’s degree in Marketing, Business, or a related field.
Skills & Competencies
Experience managing budgets and working with content and design teams.
Analytical skills to evaluate customer journeys and identify trends.
Strong understanding of web design; digital platforms principles and user experience.
Exceptional problem- solving, communication, and project management abilities.
Proficiency in marketing tools (e.g., Google Analytics, Looker Studio, Excel Pivot).
Mindset
Ability to work in a fast- paced startup environment and adapt to evolving priorities.
Results- driven with a passion for innovation and continuous learning.

Quyền lợi

MIC insurance.
Discount price to buy a Dat Bike.
Meal support according to company policy
Social insurance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-21 14:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Marketing Manager - Mã tin đăng: 4906621. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MTV DAT BIKE VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây