DIGITAL MARKETING MANAGER (DMM)

CÔNG TY TNHH DÒNG DI SẢN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Digital marketing manager is responsible for the digital marketing strategy and roll out of the company’s digital marketing activities to achieve set objectives. The DMM runs the day- to- day management of projects and tasks and ensures that they are completed successfully. The DMM manages social media campaigns, content calendars, maintain the company&039;s website on his/her own or with the support of external partners. He/She is on top of measuring the effectiveness of various marketing activities and an integral part in corporate projects to develop the tech stack of the company continuously.
· Plan, execute, and measure experiments and conversion tests
· Plan and execute all digital marketing, including SEO/SEM, marketing database, email, social media and display advertising campaigns
· Utilize strong analytical ability to evaluate end- to- end customer experience across multiple channels and customer touch points. Instrument conversion points and optimize user funnels
· Design, build and maintain our social media presence incl. the company content strategy
· Evaluate emerging technologies.
· Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
· Managing of the website (content, landing pages, analytics, tracking) and working closely with the digital marketing agency to monitor and improve its performance
· Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs)
· Management of the E- Mail marketing and the performance measuring of it
· Manage and collaborate with agencies and other digital partners

Yêu cầu công việc

· Experience in the set up and management of SEA (and social Ads) with the necessary experience in keyword research/management for SEA and SEO.
· Experience and understanding of content production and publishing (photo, video)
· Bachelor’s degree (or equivalent) in digital marketing or related field.
· Very good communication skills in English is a must
· Min. 04- 05 years’ professional experience in a digital marketing manager role with a Proven success in developing and the execution of digital marketing activities
· Having a tendency towards perfection and an affinity for luxury products
· Very good in experience in email- marketing (newsletter, campaigns, data management)
· Can show designated certificates in areas of digital marketing expertise (f.e. web, SEA, Content, ..)
· Deep knowledge of webpage design principles, UX, content management and most common digital marketing and performance monitoring software

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-27 23:16:58

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin DIGITAL MARKETING MANAGER (DMM) - Mã tin đăng: 4224892. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: số 68 đường số 10,KDC Nam Long, P Tân Thuận Đông, quận 7

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây