Digital Marketing Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ FINVIET
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Update new trends: Always update with new trends in the field of Digital Marketing and apply appropriate changes to the company&039;s campaigns.
Monitor campaigns with agency: Monitor and supervise the entire digital campaign including brief, methods and implementation results when the project is managed by the agency. At the same time, propose changes, ideas or replacement of digital channels if any.
Requests as directed by the department head.
Plan and implement Digital Marketing strategies: Propose and implement online advertising campaigns on platforms such as Google Ads, Facebook Ads, Zalo Ads, and other channels to serve 2 main customer groups: traditional grocery stores and consumers
Develop Tiktok channel: Plan and coordinate the implementation of Tiktok channel including working with internal team and agency.
Research and analyze competitors: Continuously monitor and analyze competitors&039; Digital Marketing strategies to make appropriate adjustments for the company.
Analysis and reporting: Statistics, analysis, monitoring and evaluation of advertising data, effectiveness and campaign costs to propose appropriate solutions and campaigns.
Budget management: Manage Digital Marketing budget, ensure effective spending and maximize ROI.
Coordinate with internal teams and other departments to implement related campaigns.
SEO & SEM: Manage and optimize SEO and SEM to enhance the company&039;s position on search engines, converting them into app downloads. (Eco Merchant and Eco Consumer)

Yêu cầu công việc

Minimum 3 years of experience in a similar position and experience in FMCG and Technology companies.
Education: University degree in Marketing, Digital Marketing, Economics, Foreign Affairs or related majors
Understanding of UI/UX
Proficient in common office software (Word, Excel, Powerpoint, Internet, Outlook...)
Self- directed, creative and able to work independently to focus on results.
Multitasking with diverse departments.
Data analysis and processing skills, report building, data driven thinking.

Quyền lợi

Travel, team building activities, year- end party, ...
Negotiable Salary + Lunch allowance
Full insurance regime according to regulations such as social insurance, unemployment insurance, and health insurance
Dynamic working environment, professional
13th- month salary, salary review, Tet gifts, birthdays, March 8, October 20, ...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 11:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Marketing Manager - Mã tin đăng: 4656597. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tòa nhà Hoàng Anh Gia Lai, 7/1 Thành Thái, P.14, Q10

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây